הסוד שכל מעסיק חייב לדעת \\ אריאל כהן

אריאל כהן No Comments on הסוד שכל מעסיק חייב לדעת \\ אריאל כהן

המציאות מוכיחה בדיוק את ההיפך ממה שאתה חושב בכל הקשור לעובדים, להוקרת תודה ולרווח כלכלי | טור חובה

אילוסטרציה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

באחד התהליכים שקיימתי בחברה גדולה, הצגתי בפני המנכ"ל את הדרך לבטא מול העובדים כאשר הם עושים את עבודתם כראוי וזה באמצעות הוקרות.

לאחר שהסברתי למנכ"ל באמצעות דוגמא של הוקרות מול עובד הוא הביע התנגדות חריפה וטען, כבר כיום הוא מתמודד עם לחצים של עובדים על תוספת שכר, "אם אני אזום מול העובד הוקרה הדבר יעודד מאוד את דרישותיהם, ומי שדורש ידרוש ביתר עוצמה ומי שלא דורש יתחיל לדרוש, והחשש שלו שיהפוך מחברה שמחזיקה את עצמה למפסידה שבנוסף לכך שהעובדים בה מתוסכלים כי כל היום כולם ידרשו שכר אחרי כל פירגון שאתן להם, החברה אולי תאלץ להיסגר או לצמצם בכוח האדם".

שאלתי את המנכ"ל היקר האם הוא ניסה פעם להוקיר את העובדים שלו, המנהל חשב לעצמו ואמר בוודאי שלא הרי בשביל מה הם באים לעבודה, על מה להוקיר אותם הרי בסך הכל הם עושים את עבודתם?

הצעתי לו לנסות את דרך הפרגון וההוקרה בבית עם המשפחה (בכל זאת שלא יהיה לו נזק כלכלי אם יתחיל עם העובדים וזה יצור דרישות כלכליות) ולראות איך זה עובד, לאחר כשבוע נפגשנו שוב והמנהל היה מופתע מהתוצאה במקום שיהיה ירידה באיכות העובדים ודרישות שכר גבוהות שהתפתחו בהתאם לפירגון.

התוצאה היתה הפוכה לגמרי.

עובדים שדרשו שכר התחילו לזמר זמירות חדשות ולעבוד באמביציה ואנרגיות והעובדים האחרים בעקבותיהם עושים את מלאכתם נאמנה.

מה ההסבר לכך?

הדבר מתקשר למאמר שבוע שעבר לאחר שאדם יש לו סיפוק ערכי ואווירה טובה זה יוצר פחות רעב פיזי ויותר מילוי ערכי שבא לידי ביטוי באמצעות פירגון והערכה ויצירת סביבה נעימה בין בבית ובין בכל מרחב משותף אחר שאנו חיים בו.

בסוף גם העובדים הללו הבינו ששווה להיות עובד טוב הרי נותנים כאן מחמאות.

מצוין, יפה מאוד.


לתגובות:
0523455323
[email protected]

הכותב הינו מאמן אישי ועסקי מורשה מטעם תות תקשורת ותוצאות של אלון גל ויועץ שיווקי ומקדם מכירות במוצרי חדשנות במגזר החרדי.



0 תגובות